Γεια σας!!! Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για δύο πολύ αγαπημένα μου προϊόντα!!! Το ένα είναι το HOOLA από Benefit και το άλλο είναι το Honolulu από την W7!!! Ας ξεκινήσουμε με το HOOLA από την Benefit.
Το χρώμα του είναι ένα καφέ καθαρό με μπεζ υποτόνους! Δεν πορτοκαλίζει καθόλου και είναι εντελώς ματ!!!Είναι τέλειο για κοψίματα καθώς το αποτέλεσμα του είναι άκρως φυσικό!


Μπορεί να ικανοποιήσει σχεδόν όλες τις επιδερμίδες καθώς το αποτέλεσμα χτίζεται! Η τιμή του είναι γύρω στα 33 ευρώ αλλά τα sephora βάζουν συχνά εκπτώσεις οπότε μπορείτε να το πάρετε και γύρω στα 25 ευρώ!Όσον αφορά τη διάρκεια του έχω να πω ότι με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη!Το έχω φορέσει από το πρωί μέχρι το βράδυ και ήταν ακόμα στο πρόσωπό μου σε πολύ καλή κατάσταση!Δεν μετακινήθηκε και δεν έδειχνε το πρόσωπο λερωμένο! Οπότε είναι ένα long lasting προϊόν! Δεν είναι τυχαίο το ότι η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη!Είναι μια αγορά που πραγματικά αξίζει!


Ξέρω ότι στο internet συχνά παρομοιάζουν το HOOLA με το bronzer της W7 Honolulu.Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι η συσκευασία διότι σαν απόχρωση και σαν υφή δεν μοιάζουν καθόλου!Ας μιλήσουμε λίγο για το bronzer της W7 Honolulu! Το προϊόν μέσα είναι έτσι:

Είναι ένα bronzer σε σκούρα καφέ απόχρωση. Η αλήθεια είναι πως θέλει πολύ ελαφρύ χέρι κατά την εφαρμογή του στο πρόσωπο, ειδικά αν είστε πολύ ανοιχτόχρωμες, διότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φανείτε σαν να έχετε κάτι ξένο στο πρόσωπό σας!Σαν συσκευασία είναι πολύ όμορφη και η τιμή του είναι γύρω στα 5 ευρώ! Είναι ματ στο πρόσωπο και η διάρκειά του είναι μέτρια προς ικανοποιητική (4-6 ώρες)!Προσωπικά δεν πιστεύω ότι πηγαίνει στις πολύ πολύ ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες.

Ας τα δούμε και τα 2 προϊόντα μαζί δίπλα δίπλα:


Όπως μπορείτε να δείτε από τα swatches διαφέρουν πολύ μεταξύ τους!
Η ποσότητα των προϊόντων είναι πολύ ικανοποιητική!8 gr στο HOOLA και 6gr στο Honolulu! Είναι αρκετά καλές οι ποσότητες, διότι είναι 2 προϊόντα που έχουν πολύ καλή απόδοση και χρειάζεστε μονό λίγο πάνω στο πρόσωπο για να σας ικανοποιήσει το αποτέλεσμα!Ας τα δούμε και φορεμένα στο πρόσωπο:


Όπως μπορείτε να δείτε η διαφορά είναι μεγάλη! Μου αρέσουν προσωπικά και τα δύο πολύ! Σίγουρα μια παραπάνω αδυναμία έχω στο HOOLA και όχι επειδή είναι πιο ακριβό, αλλά επειδή φαίνεται πιο φυσικό στο πρόσωπο!Το HOOLA εδώ στην Ελλάδα θα το βρείτε στα Sephora ενώ το Honolulu σε επιλεγμένα sait! 


  

2 σχόλια:

Toothfairy είπε...

Kαταπληκτική ανάρτηση Ειρήνη μου, έχω το honolulu και μου αρέσει πολύ και από αυτά που άκουγα πίστευα λανθασμένα πως ήταν όντως dupe για το hoola που απ'ότι βλέπω όντως δεν ισχύει για κανένα λόγο!
xx

irene michala είπε...

geia sou Toothfairy! xairomai pramatika pou sou arese!! :))) einai kai ta 2 polu wraia bronzer alla polu diaforetika!! :))



Δημοσίευση σχολίου