Γεια σας!!Σας έχω ένα post που δεν περίμενα ποτέ να κάνω, γιατί το συγκεκριμένο προϊόν δεν περίμενα να μου αρέσει!Αναφέρομαι στην βούρτσα της macadamia που λέγεται NoTangle! Προσωπικά έχω πολλά και μακρυά μαλλιά και πάντα το χτένισμα μετά το μπάνιο ήταν μια ταλαιπωρία!Για την ακρίβεια μεγάλη ταλαιπωρία!
  Η βούρτσα έχει πολύ μαλακά δοντάκια τα οποία είναι πολύ ευλύγιστα! Δεν τραβάει καθόλου τα μαλλιά και το σπάσιμο της τρίχας γίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια!Ξεμπερδεύω τα μαλλιά μου σε ελάχιστο χρόνο χωρίς να πονάω και να τραβάω τα μαλλιά μου! Δεν θα μιλούσα για ένα τέτοιο προϊόν αν δεν ήμουν σίγουρη ότι πραγματικά κάνει δουλειά! Την αγόρασα από ένα κομμωτήριο στην Κέρκυρα μόλις 12 ευρώ! Είναι μια αγορά που θα αλλάξει τον τρόπο που ξεμπερδεύατε μέχρι τώρα τα μαλλιά σας!!!!Προτείνω να την αγοράσετε χωρίς δεύτερη σκέψη!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου